کمبود امکانات آزمایشگاهی مردم باینگان را دچار مشکل کرده‌است

سرویس کرمانشاه _ یک عضو ادوار شورای شهر باینگان گفت: امکانات کم آزمایشگاهی در شهر باینگان، بیماران را مجبور کرده برای آزمایش‌های تکمیلی روانه شهرهای دیگر شوند.

فریدون خسروی در گفتگو با خبرنگار کردپرس با اعلام این مطلب عنوان کرد: مرکز بهداشت شهرستان باینگان به حدود ۱۰ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه می دهد که این جمعیت شامل ۷ هزار ساکن شهرستان و بقیه نیز شامل نظامیان ساکن منطقه و یکی از دهستان‌های مهم شهرستان جوانرود _به دلیل نزدیکی مسیر _ می‌شود.

این عضو سابق شورای شهر باینگان تاکید کرد: با وجود این تعداد از جمعیت هدف، آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان باینگان فاقد امکانات متناسب با مراجع کننده است و بسیاری از شهروندان برای تکمیل آزمایش‌های ساده مجبورند با طی مسافت‌های طولانی راهی مرکز استان و یا شهرستان‌های دیگر شوند.

وی افزود: واحد آزمایشگاه مرکز بهداشتی باینگان فاقد دستگاه اتوانا لیزور است و این موضوع بیماران برای تکمیل آزمایشات خود دچار مشکل جدی کرده است.

خسروی تاکید کرد: علی رغم ده‌ ها بار درخواست مردمی و ملاقات با مسوولین ذی‌ربط، تاکنون کسی در سطح استان و شهرستان این خواسته بحق مردم این دیار را برآورده است.

وی افزود: از نماینده شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و از فرماندار شهرستان که در ابتدای ورود، خود را وقف خادم بی منت مردم شهرستان معرفی کرده‌اند، خواهان پیگیری این مطالبه هستیم.

وی ادامه داد: مسوولین دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و شهرستان، خود را جای مردم این خطه قرار دهند تا ببینند برای یک آزمایش ساده چه مرارت‌هایی باید بکشند.

کد خبر 29816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha