استقبال ویژه ستاد خدمات سفر جوانرود  از میهمانان نوروزی

سرویس کرمانشاه _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به تدابیر و اقدامات ارزنده ستاد خدمات شهرستان جوانرود، گفت: برنامه‌ریزی و اقدامات فرماندار جوانرود و اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در استقبال از مهمانان نوروزی مطلوب است.

به گزارش کردپرس«حسین خوش‌اقبال» در سومین جلسه خدمات سفر شهرستان جوانرود افزود: خوشبخانه در حوزه های مختلف، امنیتی ، اسکان و پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی اقدامات شایسته ای انجام گرفته که لازم می دانم از تدابیر و تمهیدات فرماندار جوانرود و اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان تشکر و قدردانی کنیم.

وی به عملکرد و اقدامات شهرداری جوانرود در استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: طی بازدیدی که امروز از سطح شهرستان داشتیم شاهد اقدامات شایسته شهرداری در ورودی ها و سطح شهر بودیم که موجب رضایتمندی مسافران و گردشگران نوروزی شده است.

خوش اقبال، به جاذبه های گردشگری منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: منظقه اورامانات بواسطه فرهنگ خوب مردم، آداب و رسوم، جاذبه های طبیعی و تاریخی به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته شده و می تواند توسعه گردشگری استان کرمانشاه را فراهم کند.

وی یادآور شد: طی بازدیدهای انجام شده از سطح استان، رضایت‌مندی مردم نسبت به خدمات‌رسانی ستاد اجرایی سفر در سطح مطلوب و رضایت بخش بود.

بازدید ۳۵۰ هزار نفر از شهرستان جوانرود

فرماندار جوانرود نیز به تمهیدات و اقدامات انجام شده برای رفاه حال مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: تمام امکانات شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بسیج شده است.

«رستگار یوسفی» افزود: از اول نوروز تاکنون ۳۵۰ هزار مسافر از جاذبه های گردشگری شهرستان جوانرود بازدید کرده اند.

وی اظهار داشت: در این مدت هفت هزار و ۶۶۲ نفر در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافته اند.

یوسفی یادآورشد: ۱۰ مدرسه با ظرفیت ۸۳ کلاس، ۲۵ خانه مسافر، ۲ مرکز بوم‌گردی و سالن های ورزشی برای اسکان مسافران مهیا شده است.

جاذبه طبیعی و تاریخی، چشم اندازهای زیبا و دیدنی، بازارچه مرزی و فرهنگ و آداب و رسوم مردم از مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان جوانرود است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است

کد خبر 29699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha