برگزاری نخستین جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در ایلام

سرویس ایلام - جهت برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه، نخستین نشست ستاد انتخابات استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در نشست ستاد انتخابات استان ایلام که با حضور رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد، استاندار ایلام عنوان کرد: این جلسه برای ما سخت است، در سوگ شهادت رییس‌جمهوری هستیم که خستگی‌ ناپذیری و خدمت بی‌وقفه او موجب شد که در عمق وجود همه مردم نفوذ پیدا کند. در واقع آیت‌الله رئیسی امید محرومان و مستضعفان جامعه بود.

حسن بهرام نیا خاطرنشان کرد: شهید خدمت آیت‌الله‌ رئیسی راه امید را همواره کرد و بذر امید را کاشت و این برای محرومان و مظلومان امیدبخش بود. این راه و گفتمان قطع به یقین نصب‌العین همه کسانی است که ردای خدمت به تن خواهند کرد.

وی بیان داشت: این جلسه آغازگر مسیر برای رییس‌جمهوری است که پس از انتخابات ردای خدمت را بر تن خواهد کرد و اجرا کننده منویات مقام معظم‌ رهبری و ادامه‌ دهنده راه رییس‌جمهور شهید در خدمت به مردم است.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز کلید چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان زده شد و ان‌شالله با هم‌دلی و هم‌راهی هیات اجرایی و هیات نظارت، در انتخابات پیش رو نیز شاهد انتخاباتی سالم، پرشور و باشکوه خواهیم بود.

بهرام‌نیا افزود: وظیفه ما به عنوان دستگاه اجرایی و وظیفه دستگاه‌های نظارتی، برگزاری انتخاباتی سالم بدون هیچ زاویه انحرافی است. در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از حیث میزان مشارکت، استان ایلام رتبه چهارم کشور و در بحث فرآیندها و پیکربندی انتخاباتی این استان موفق به کسب رتبه عالی شد.

وی خاطرنشان کرد: باید آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان فراهم شود تا مردم بتوانند در انتخابات مشارکت داشته باشند و شاهد انتخاباتی پرشور باشیم‌.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید تلاش کنیم زیرساخت‌ها تقویت شوند و با آمادگی کامل و همچنین با رعایت اصل بی‌طرفی تسهیل‌گری کنیم و زیرساخت‌ها را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تکمیل کنیم.

وی با تاکید بر انسجام و هم‌دلی مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور و با مشارکت حداکثری، گفت: رای مردم که به صندوق ریخته می‌شود در واقع تبلور فکر و اندیشه مردم است و این فرآیند از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است.

براساس این گزارش، بهرام‌نیا استاندار ایلام در این نشست از ستاد انتخابات استان، هیات‌های اجرایی و هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قدردانی و تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری استفاده شود.

کد خبر 2770954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha