سالروز فتح خرمشهر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

استاندار کردستان گفت: : فتح خرمشهر برای برگزاری یک مراسم و بزرگداشت شهدا نیست بلکه فرصتی برای تبیین دستاوردهایی است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز شهادت آیت الله رئیسی بر قلب امت اسلامی و حتی جوامع مستضعف غیر مسلمان ایران که شناختی از ایشان پیدا کرده بودند، سنگینی می کند و دلیل این امر آموزه های دین مبین اسلام است آنچه که موجب شد دوست و دشمن در فراق دکتر رئیسی عزادار باشند اخلاص مثال زدنی و مظلومیت ایشان بود.

وی اظهار کرد: تبعیت شهید رئیسی از اخلاقی است که از اصالت دین مبین اسلام گرفته شده و اگر اخلاق را از مناسک اسلامی و دینی جدا کنید جز پوسته ای از اعمال و حرکات باقی نمی ماند.

استاندار کردستان افزود: آنچه که امروز پیروزی و فتح خرمشهر را ماندگار کرده اخلاص رزمندگان است که برای خدا پا در میدان گذاشتند.

زارعی کوشا ادامه داد: آموزه های دینی و اخلاص باعث شد تا نظام نوپای تحریم شده ایران اسلامی بدون زیرساخت و توانمندی در برخورداری از امکانات و لشکریان زبده نظامی کلاسیک جنگ طولانی مدت را با پیروزی پشت سر بگذارد و اجازه ندهد وجبی از خاک این کشور جدا شود.

وی یادآور شد: فتح خرمشهر برای برگزاری یک مراسم و بزرگداشت شهدا نیست بلکه فرصتی برای تبیین دستاوردهایی است که این سرزمین در طول عمر خود برای اولین بار با آن آشنا شد و پیروزی بزرگ در عرصه های مختلف از جمله عملیات آزادسازی خرمشهر یکی از این دستاوردها است.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهید رئیسی همچون شهید بهشتی مظلوم زیست مظلوم مرد و خار چشم دشمنان شد، بیان کرد: شهید رئیسی حکمرانی انقلابی مردمی را در قوه مجریه احیا کرد.

کد خبر 2770873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha