نشست فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان کردستان/ رمضانی: مردم کردستان خاطره شیرینی از خدمات خادم جمهور دارند

نشست فوق العاده شورای اطلاع رسانی استان کردستان با حضور معاون امنیتی- سیاسی استاندار کردستان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در این جلسه بر تببین خدمات رییس شهید دولت سیزدهم در کردستان تاکید شد.

به گزارش کردپرس، معاون امنیتی - سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان گفت : شهید آیت الله رئیسی، نگاه ویژه ای به توسعه استان کردستان داشت و شمار مصوبات  در دو سفر استانی با تخصیص اعتبارات جهشی از یادگارهای ماندگار رئیس دولت سیزدهم در تاریخ ذهن مردم کردستان است.
مهدی رمضانی با اشاره به ابعادی از  حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان تشریح کرد که شهادت رییس جمهوری  به همراه تیم همراه بسیار ضایعه بزرگ و سهمگینی است و  جای این مرد خادم به این زودی ها پر نخواهد شد.
او به ابعاد شخصیتی  آیت الله سید ابراهیم رئیسی در خدمت صادقانه، با اخلاص و ایمان راستین در دوران ریاست جمهوری اشاره کرد و از رسانه ها خواست برای  نشر خلاقانه خدمات خادم جمهور در کردستان قلم تلاش کنند.
رمضانی با اعلام اینکه مردم کردستان خاطره شیرینی از خدمات آقای رییسی دارند و این رسالت رسانه ها  را به نسبت باز نشر حرفه ایی این خدمات کاملا توسعه گرایانه، سنگین تر می کند؛ توضیح داد که ابراز احساسات مردم کردستان نسبت به شهادت رئیس جمهور و تیم همراه در قاب رسانه ملی نشانه زندگی واقعی او در بین مردم است.
او حضور در میدان خادم جمهور در تمام تلخی و شیرنی های مردم از جمله همدردی در تراژدی حوادث سیل و زلزله و یا لحظه ثبت و ضبط خاطره شیرین بهره برداری از کلان پروژه های ماندگار را از خصایص رئیس جمهور شهید عنوان کرد و تصریح کرد که افق بلند و نگاه منیع این شخصیت جهادی شهید در مقام ریاست قوه مجریه در تاریخ جاودانه است.
رمضانی با تاکید چندباره بر وقوع تلخ ضایعه بزرگ شهادت رئیس جمهور و تیم همراه، به رسانه ها پیشنهاد داد که از هم اکنون با نگارش خبر، گزارش، مصاحبه های حرفه ایی و تولید محتوای امید آفرین بذر امید ادامه راه دکتر رئیسی را به مردم ایران به ویژه کردستان مخابره کنند.
او تشریح کرد که جهان بینی رئیس جمهور فقید، ساختن «ایران قوی» با تمام نشانه های «تمدن اسلامی» مورد انتظار رهبری بود و تمام و کمال  بر این محور برنامه ریزی و تا آخرین لحظه شهادت برای تحقق این شعار در سطح ملی و جهانی تلاش کرد.

انقلاب مسیر خود را محکم تر طی می کند
علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ کردستان نیز در این نشست  گفت: بدون شک انقلاب مسیر خود را محکم‌تر و آگاهانه تر طی خواهد کرد، تنها فقدان جانگداز این مرد میدان، علاوه بر شخصیت متنفذ و خودمانی این مرد بزرگ، ایده ها و الگوی حکمرانی بسیار هوشمندانه ایشان است که ما را زجر می دهد.
وی ضمن تسلیت به جامعه فرهنگ و هنر استان اظهار داشت: جامعه رسانه استان و خانه مطبوعات در نهایت صداقت مشغول فعالیت رسانه ای هستند. 

در ادامه این نشست تعدادی از اصحاب رسانه به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش در خصوص کنترل فضای رسانه ای استان و ذکر دستاوردهای پربرکت سه سفر بسیار پربار شهید خدمت آیت الله رئیسی به استان کردستان تاکید کردند.

کد خبر 2770781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha