برگزاری نشست هیئت سرمایه گذاری و گردشگری شهر وان در مهاباد

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مهاباد از برگزاری نشست هیئت سرمایه گذاری و گردشگری شهر وان ترکیه با اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد خبر داد.

طاهر جنگلی رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر مهاباد با اشاره به حضور سرمایه‌گذارانی از شهر وان ترکیه در مهاباد گفت: نشست هیئت سرمایه‌گذاری و گردشگری شهربان ترکیه با اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد برگزار و حوزه‌های مختلف گردشگری بحث و بررسی شد.

 او افزود: مقرر شده بر اساس اولویت‌های فرهنگی، ورزشی به ویژه حوزه گردشگری از سوی این سرمایه‌گذاران بسته‌های جامع تهیه و در اختیار شورای شهر قرار بگیرد تا این بسته‌ها از سوی کارشناسان امر در شورا و شهرداری مهاباد بررسی شود.

 جنگلی تصریح کرد: طبق اولویت‌های شهری و نیازهای گردشگری شهر مهاباد این بسته‌ها بررسی و در نهایت نتیجه‌گیری لازم انجام می‌گیرد تا آنچه که نیاز مردم شهر است به مرحله اجرایی برسد.

 عضو شورای شهر گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها ایجاد شهربازی مدرن، راه اندازی تله کابین و جزیره گردشگری در سایت سد مهاباد است.

 او در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک سرمایه‌گذاران پروژه‌های گردشگری در خور شهر مهاباد را بر اساس نیازهای شهری تعریف و اجرا کنیم.

کد خبر 2769540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha