شهرداری ارومیه  مقام سوم مشترک لیگ برتر والیبال را کسب کرد

شهرداری ارومیه علی‌رغم عملکردی دیدنی مقابل شهداب یزد قهرمان دو دوره گذشته لیگ برتر والیبال با شکست سه بر یک مقابل این تیم از رسیدن به فینال بازماند و به مقام سومی بسنده کرد.

آخرین دیدار مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران (شنبه ۱۱ فروردین) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ارومیه برای سومین بار به مصاف یکدیگر رفتند.
دیدار رفت تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین برگزار شد و شهداب با پیروزی سه بر یک برابر نماینده ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌ شد اما مسابقه برگشت دو تیم چهارشنبه هشتم فروردین برگزار شد و شهرداری ارومیه سه بر دو مقابل شهداب به پیروزی رسید تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به دیدار سوم موکول شود.

در نهایت تیم شهداب یزد سه بر یک به پیروزی رسید تا ضمن صعود به دیدار نهایی، حریف فولاد سیرجان ایرانیان در جدال پایانی لیگ برتر مردان شود.

شهرداری ارومیه در ابتدای دور برگشت لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ با پنج برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار داشت و با نمایش بازی‌های خوب در دور برگشت و کسب ۹ برد دیگر در پایان مرحله مقدماتی با ۱۴ پیروزی و ۳۹ امتیاز، به رتبه هفتم رسید تا ضمن پنج پله صعود در جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

یزدی‌ها در مرحله نیمه‌نهایی در سه دیدار به مصاف شهرداری ارومیه رفتند و با پیروزی در دو مسابقه، جواز حضور در فینال را کسب کردند. به این ترتیب شهرداری ارومیه به همراه پیکان تهران بطور مشترک مقام سوم لیگ برتر والیبال را کسب کرد.

کد خبر 2768898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha