افزایش دو برابری ظرفیت جابجایی مسافر از فرودگاه کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی گفت: با افزایش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه در هفته اخیر، ظرفیت جابجایی مسافر آن به بیش از ۲ برابر رسیده است.

به گزارش کردپرس؛ مجتبی بیاتی افزود: هم اینک تعداد پروازهای هفتگی از طریق این فرودگاه به ۴۰ پرواز رسیده است که پیش از این به هفته‌ای ۱۵ پرواز کاهش یافته بود.

وی گفت: در حال حاضر به طور هفتگی ۴۰ پرواز از فرودگاه کرمانشاه انجام می گیرد که سه هزار و ۲۰۰ مسافر را به مقصدهای تهران ، مشهد و عسلویه جابجا می کند.

 بیاتی افزود: شرکت هواپیمایی ماهان بعد از ۱۵ سال دوباره پروازهای خود از کرمانشاه به تهران و بالعکس را در روزهای شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از سر گرفته است.

 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه ادامه داد: شرکت هواپیمایی سپهران و آوا نیز همه روزه و به صورت رفت و برگشت به مقصد مشهد را ارایه می دهد و شرکت ایران ایر نیز پروازهای کرمانشاه - تهران را در برنامه دارد.

بیاتی با بیان اینکه هم اکنون به طور روزانه به تهران و مشهد پرواز برقرار است اضافه کرد: شرکت های کاسپین و پارس نیز پروازهای عسلویه را در برنامه کاری خود دارند.

کد خبر 2768171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha