۱۱۵ شعبه برای اخذ رای از شهروندان در شهرستان بیجار دایر می شود

فرماندار شهرستان بیجار از برپایی ۱۱۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه یک رویداد مهم سیاسی و یک امتحان مهم دیگر در عرصه انقلاب اسلامی قرار داریم.

محمدحسین محبیان در گفتگو با کرد پرس، با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، گفت: مردم ما در طول انقلاب اسلامی ثابت کردند در تمامی گذرگاه نظام و انقلاب را یاری کردند.

وی اظهار کرد: فردا مردم شهرستان بیجار همزمان با سراسر کشور با حضور حداکثری خود نظام انقلاب اسلامی را بیمه می کنند.

فرماندار شهرستان بیجار افزود: مهمترین افتخار انقلاب اسلامی ایران خدمت به مردم مناطق محروم است.

محبیان ادامه داد: فردا اقشار مختلف شهرستان بیجار با ایده های جدید و مشارکت حداکثری خط بطلانی بر توطئه دشمنان داخلی و خارجی می کشند.

وی یادآور شد: همه تمهیدات در زمینه انتخابات در نظر گرفته ایم؛ از شعبه های اخذ رای بازدیدهای میدانی صورت گرفته و فردا با مشارکت خوب مردم انتخاباتی چشمگیر در شهرستان بیجار برگزار می شود.

فرماندار شهرستان بیجار بیان کرد: ۱۱۵ شعبه اخذ رای شهری و روستایی آماده اخذ آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان بیجار است.

محبیان با بیان اینکه از این تعداد ۴۴ شعبه شهری و ۷۱ شعبه روستایی است و ۷۳ شعبه سیار و ۴۲ شعبه ثابت است، گفت: بالغ بر ۲ هزار نفر برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند را در شهرستان بیجار بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: آمار نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیجار ۲۸ نفر است.

کد خبر 2767591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha