دعوت امام‌جمعه‌ ایلام و استاندار از مردم استان برای حضور گسترده در انتخابات

سرویس ایلام - نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی، مردم را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، متن پیام مشترک حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر الله‌نور کریمی‌تبار نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ ایلام و دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه‌ی استان ایلام؛ اکنون که در این مقطع حساس تاریخی که یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین انتخابات‌ها را در پیش‌روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

تاریخ و تجربه‌ی عمر مبارک نظام اسلامی گواهی می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

به یقین عرصه‌ی انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ی پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام‌راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ انقلاب (مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در ۳۸ انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که در آستانه‌ انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه قرار گرفته‌ایم، از همه‌ آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان ایلام دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته برای حضور در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه‌ ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه‌جانبه‌ کشور را فراهم سازند.

بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست و این حضور به منزله‌ی القای انرژی به دوست‌داران این آب و خاک، دوست‌داران نظام و دوست‌داران دین و مذهب چه در داخل و چه در خارج است. 

در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان ایلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

الله‌نور کریمی‌تبار نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه‌ ایلام

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام 

کد خبر 2767558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha