انصراف کاندیداها به ارومیه هم رسید/ کاهش نامزدهای انتخاباتی به ١١٢ نفر

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ارومیه با اشاره به تایید صلاحیت نهایی ۱۳۲ کاندیدا از حوزه انتخابیه ارومیه برای انتخابات مجلس امسال گفت: از این تعداد، ۲۰ نفر انصراف داده یا حوزه خود را تغییر داده است که با احتساب این آمار، کل کاندیداهای نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه به ۱۱۲ نفر رسید.

به گزارش کردپرس، غلامحسین عماری روز چهارشنبه در گفت و گویی خبری اظهار کرد: ٣نفر از کاندیدها تغییر حوزه به ارومیه داده و ٥نفر دیگر از ارومیه به دیگر حوزه‌های انتخابی تغییر محل داده اند.

وی با بیان اینکه شهرستان ارومیه آماده برگزاری انتخابات سالم است، افزود: تمامی نامزدها که توسط شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته‌اند، فرصت تبلیغاتی تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه را دارند و پس از آن هر گونه تبلیغات بر اساس قوانین اعلامی غیرقانونی است.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: ۵۴۹ شعبه اخذ رای در شهرستان ارومیه تمهید شده که ۶ شعبه از آنها مربوط به اقلیت‌های دینی بوده و با توجه به این آمار، یک چهارم کل شعبات اخذ رای آذربایجان غربی مربوط به ارومیه است.

عماری افزود: تمامی فرایندها جز انداختن رای به صندوق و شمارش آرا در ارومیه به صورت الکترونیکی صورت می گیرد که تمهیدات لازم برای آن اتخاذ شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می شود.

کد خبر 2767521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha