انصراف ١٢ کاندیدای انتخاباتی در میاندوآب

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه میاندوآب گفت: ۱۲ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه میاندوآب، چهاربرج و باروق انصراف دادند و از شرکت در رقابت انتخاباتی خارج شدند.

به گزارش کردپرس، محمدرضا رضایی افزود: ۳۴ داوطلب نهایی پس از بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه تایید صلاحیت نهایی شده‌ بودند اما ۱۲ نفر از آنان انصراف و از گرودنه رقابت خارج شدند.

او  اظهار کرد: اسامی ۲۴ داوطلبان باقی‌مانده در رقابت های انتخاباتی از طریق رسانه ها رسمی، سایت فرمانداری میاندوآب و ستادهای انتخاباتی اعلام شده است.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه ۱۸۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که از این تعداد ۸۹ شعبه مربوط به میاندوآب و مابقی در شهرهای چهاربرق و باروق استقرار پیدا می کنند.

او با بیان اینکه کوتاهی و تخلف در انتخابات به هیچ عنوان قابل بخشش و چشم‌پوشی نیست، گفت: امانت‌دار بودن، اهتمام جدی به قانون، اشراف به قانون و مقررات و شرح وظایف از جمله ویژگی‌های نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی است

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: تبلیغات انتخاباتی روز، پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا ۲۴ ساعت پیش از شروع اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز نهم اسفند پایان می‌یابد.

شهرهای میاندوآب، باروق و چهاربرج با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، بیش از ۱۹۰ هزار نفر در این حوزه واجد شرایط رای دادن هستند و یک نفر از این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

کد خبر 2767516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha