تداوم جنایات شبه‌نظامیان در عفرین/ قتل ۴ شهروند و ربودن ۹۴ فرد دیگر از آغاز سال جاری

سرویس سوریه - سازمان حقوق بشر عفرین از کشته شدن ۴ شهروند عفرینی و ربایش ۹۴ شهروند دیگر اهل این کانتون توسط دولت ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون خبر داد.

به گزارش کردپرس، سازمان حقوق بشر عفرین اعلام کرد که دولت ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۴ شهروند را در کانتون عفرین کشته و ۹۴ شهروند دیگر را نیز ربوده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، دولت ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن به جنایات قتل و آدم‌ربایی در کانتون عفرین ادامه می‌دهند. از ابتدای سال جاری میلادی تا تاریخ ۲۰ فوریه، ۴ شهروند در این کانتون به قتل رسیده و ۹۴ شهروند دیگر نیز ربوده شده‌اند.

سازمان حقوق بشر عفرین-سوریه در گزارش ژانویه خود یادآور شد که ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن ۴ شهروند از جمله ۲ زن را به قتل رساندند.

همچنین به گفته این سازمان، در ماه ژانویه دولت ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن ۵۳ شهروند از جمله ۱۵ زن و ۲ کودک خردسال را ربودند.

در همین راستا، مرکز مستند کردن تخلفات گزارشی از جنایات دولت ترکیه و گروه‌های وابسته به آن در ۲۰ فوریه منتشر کرد. در این گزارش به ربوده شدن ۴۱ شهروند از ابتدای ماه فوریه تا تاریخ انتشار این گزارش اشاره شده است.

کد خبر 2767227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha