برندهای خارجی نو بدون مجوز جمع آوری می شوند

چند روز پیش به نقل از دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان خبری در این رسانه منتشر شده بود، مبنی بر اینکه استوک فروشی های سطح شهر سنندج باید بعد از ۱۵ اسفند ماه امسال جمع آوری شوند، به گفته خداویسی جمع آوری برندهای خارجی نو در گام اول است که هیچ مجوز قانونی ندارند، نه استوک فروشی ها البته استوک فروشی ها در گام بعدی قرار دارند.

علی خداویسی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیش از ۱۲۵ برند را در کشور جهت جمع آوری، شناسایی کرده اند که از این تعداد، ۶ برند Zara، Adidas، H&M ... در شهر سنندج دایر هستند که باید توسط اداره کل صمت کردستان، از فعالیت آنها جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: برابر قانون فروش پوشاک استوک و تاناکورا به دلایل بهداشتی خصوصا موضوع بیوتروریسم ممنوع است و مجوزی برای فروش پوشاک استوک و نصب تابلو به فروشندگان این برندها در استان به ویژه سنندج داده نشده و از آنجایی که این مسئله قاچاق محسوب می شود، باید در گام بعدی جمع آوری شوند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فروشگاه های نو فروشی که در سطح شهر استان فعالیت دارند باید قانون را رعایت کنند در غیر این صورت در سال آینده برابر قانون و ضوابط با آنها برخورد می شود.

کد خبر 2767211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha