انتخابات بانه در ۱۱۰ شعبه اخذ رای برگزار می شود

سرویس کردستان- سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان در شهرستان بانه در ۱۱۰ شعبه اخذ رای برگزار می شود و ۱۷۰۰ نفر نیز عوامل اجرای در برگزاری انتخابات همکاری می کنند.

احسان درویشی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار کردپرس با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم اظهار داشت: ۴۸ شعبه شهری و ۶۲ شعبه روستایی برای برگزاری این دوره انتخابات تعریف شده که ۵۹ شعبه سیار و ۵۱ شعبه ثابت است.

وی افزود: از ۳۲ گام فرآیند زمانبندی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۱ گام انتخاب اعضای شعب انجام شده و عوامل اجرایی صندوق، عضو شعبه، کاربر، نیروی حمل و نقل و نیروهای خدماتی ساماندهی شده است.

دوریشی گفت: در مراحل بعدی از گام ۲۲ تا ۳۲ است و بحث اطلاع رسانی فهرست امکانات و تسهیلات و برنامه ریزی تا نوزدهم بهمن و بحث ابلاغ نتیجه بررسی شکایت دواطلبان نیز تا بیستم بهمن ماه اعلام می شود و از بیست و یکم تا بیست و سوم هم شکایت داوطلبانی که در مراحل قبلی تایید صلاحیت و احراز نشدند، بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳ کاندیدا برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه سقز و بانه تایید صلاحیت شده اظهار داشت: ۱۲ کاندیدای مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تایید صلاحیت شدند و یک نفر نیز در بازده زمانی اخیر تایید صلاحیت شده که تا نوزدهم تایید صلاحیت نهایی اعلام می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از فناوری نوین هموار تر شده رای دهندگان می توانند با داشتن کارت ملی، کارت پایان خدمت، شناسنامه و گواهینامه رانندگی رای بدهند که براساس سامانه مشخص می شود که چه کسانی در رای گیری شرکت کرده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری همزمان در یازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر 2766502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha