دستگیری ۲ عضو داعش و ۲۱ متهم همکاری با آن در دومین روز عملیات اردوگاه هول

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای نیروهای آسایش کردستان سوریه اعلام کردند که در دومین روز عملیات «انسانیت و امنیت» دو عضو داعش را در داخل تونلی در اردوگاه هول و ۲۱ تن دیگر را نیز به اتهام همکاری با داعش دستگیر کرده‌اند.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) با انتشار دو بیانیه جداگانه اعلام کردند که در دومین روز عملیات موسوم به «انسانیت و امنیت» دو عضو داعش را در داخل تونلی در اردوگاه هول دستگیر کرده و ۲۱ تن را نیز به اتهام همکاری با داعش دستگیر کرده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای آسایش کردستان سوریه در رابطه با نتایج دومین روز عملیات موسوم به «انسانیت ‌و امنیت» دو بیانیه را به اشتراک گذاشتند.

در بیانیه‌های این مرکز آمده است: «نیروهای آستیش در دومین روز عملیات، ۴ مین و ۲ سنگر محل اختفای اعضای داعش را کشف کرده و ۲۱ تن را که با هسته های داعش همکاری می کردند در بخش پناهجویان اردوگاه هول دستگیر کردند.

در این بیانیه‌ها همچنین آمده است: « نیروهای آسایش با پشتیبانی نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) و یگان‌های مدافع زنان(YPJ) در جریان عملیات جستجو، تونلی در بخش پناهجویان اردوگاه کشف کردند که ۲ عضو داعش در آن مخفی شده بودند و هر دو عضو دستگیر شدند.»

دستگیری ۲ عضو داعش و ۲۱ متهم همکاری با آن در دومین روز عملیات اردوگاه هول

کد خبر 2766312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha