مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در رفع مشکلات بسیار مهم و ضروری است

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان، نقش و مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در رفع مشکلات را بسیار مهم و ضروری ذکر کرد.

به گزارش کرد پرس، هادی روشن در بازدید از روستای دویسه، گفت: اگر بخواهیم به صورت اجمالی مروری بر اتفاقات و اهداف دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته باشیم می توانیم به جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تهدید و تحریم های اقتصادی و در حال حاضر به جنگ نرم اشاره کنیم.

وی با بیان اینکه مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با هوشیاری، شجاعت و شهامت توانسته اند در مقابل دسیسه ها و اهداف دشمن ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه های ملی افتخار آفرین باشند، افزود: حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی می تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه به وجود بیاورد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یکی از مشارکت های پیش رو را حضور در انتخابات مجلس عنوان کرد و اظهار کرد: انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است؛ هر چقدر انتخابات پرشور و قوی برگزار شود مجلس و نمایندگان خبره و صاحب نظر خواهیم داشت.

روشن ادامه داد: این انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در چهار مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت با شکوه و با اقتدار همچون سالیان گذشته برگزار شود.

وی یادآور شد: در راستای کمیته رصد نارضایتی های عمومی مشکلات و نیازمندی های روستای دوویسه را مورد بررسی قرار دادیم و به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد و برای رفع آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

کد خبر 2765959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha