یک چرخ دوچرخه سیاسی نماینده بانه و سقز از کار افتاد

برخی تحولات و جابجایی های سیاسی در شهرستان بانه در روزهای اخیر به سمت و سویی پیش می رود که ناظران پیش بینی می کنند مقدمه ای برای تغییرات برخی بازی ها و سناریوهای از قبل چنیش شده است.

کرد پرس- نماینده سقز و بانه که از مدت ها قبل تلاش زیادی برای حفظ مدیران همسو در حوزه انتخابیه مربوطه کرده بود، با جابجایی فرماندار بانه یکی از چرخ های دوچرخه سیاسی اش از کار افتاده است.

این نماینده که با زحمت فراوان حکم تمدید خدمت فرماندار حاشیه دار بانه را با هدف همسویی انتخاباتی از مراجع ذیصلاح گرفته بود، با این جابجایی برنامه ریزی انتخاباتی را بر هم خورده می بیند.

هرچند انتصاب این فرماندار از ابتدا با حاشیه همراه بود که در هنگام انتصاب او  گوشی برای شنیدن نقدهای منصفانه نبود و بعضا توصیه های مدیریتی را  تخریب دولت تلقی می کردند. اما این جابجایی ناگهانی نمی تواند بدون دلیل و ملاحظات مردم پسند باشد.

بعد از آنکه هفته گذشته فرماندار بانه به طور ناگهانی تغییر و مدیر کل حوزه استاندار  جای وی را گرفت، شنیده ها حاکی از برخی اقدامات نهادهای ناظر در فرمانداری بانه برای مقابله با اتهامات اقتصادی ۲ یا ۳ نفر از کارکنان فرمانداری است.

شایعات زیادی حول این محور و احتمال گسترش دامنه موضوع شنیده می شود که احتمالا پای افراد دیگر از جمله حامیان آنها به میدان بیاید.

از سوی دیگر خبرهای غیررسمی نیز در مورد تغییرات مدیریتی در سطح عالی برخی شهرستان های دیگر شنیده می شود که باید منتظر تحقق یا عدم تحقق این موارد در روزهای آینده باشیم، آیا این تغییرات خواب نماینده فعلی و مدیران ناتوانش را آشفته تر می کند یا نه؟

کد خبر 2765752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha