کمک ۱.۳ میلیارد خیرین به بیمارستان بیجار/اورژانس بیجار در دست احداث است

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بیجار گفت: خیران بیجاری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت توسعه بیمارستان امام حسین (ع) بیجار کمک کرده اند.

جواد کمیجانی در گفتگو با خبرنگار کردپرس، گفت: بیمارستان امام حسین (ع) بیجار از سال ۸۶ در ۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع با ۱۱۷ تخت مصوب که ۱۱۷ تخت آن فعال است فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۱ متخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) مشغول فعالیت و خدمات دهی به بیماران هستند.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بیجار از فعالیت ۱۰ بخش فعال در این بیمارستان خبر داد و افزود: خدمات آزمایشگاه، تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی و سی تی اسکن در این بیمارستان شبانه روزی است.

احداث بخش مراقبت های ویژه با هشت تخت تا ۲۲ بهمن امسال

کمیجانی با بیان اینکه یکی از برنامه های بیمارستان توسعه آن است، ادامه داد: احداث بخش مراقبت های ویژه با ۸ تخت از مهمترین برنامه های توسعه بیمارستان است که تا ۲۲ بهمن امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از بیماران برای انتقال از فضای باز به قسمت سی تی اسکن گلایه داشتند، یادآور شد: انتقال بخش سی تی اسکن با تکمیل ساختمان جدید صورت می پذیرد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بیجار بیان کرد: ساماندهی مراجعین به درمانگاه تخصصی، افزایش تعداد ویزیت بیماران توسط متخصصین، تلاش در جهت ارتقاء سطح خود مراقبتی از دیگران برنامه های بیمارستان امام حسین ع بیجار است.

کمیجانی گفت: راه اندازی جهت فعال کردن بخش کلینیک غربالگری سرطان و رایزنی جهت راه اندازی بخش سرپایی سرطان با کمک خیرین از دیگر برنامه های ما است.

اجرای پروژه اورژانس بیجار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر

وی در قسمت دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با توجه به محدویت فیزیکی ساختمان اورژانس فعلی و نارضایتی بیماران؛ ساختمان جدید اورژانس در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع احداث شده که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بیجار افزود: با افتتاح ساختمان جدید اورژانس فضای بیشتری در اختیار بخش ها قرار می گیرد و بخش داخلی زنان و مردان از هم جدا می شود.

جذب خیرین سلامت موجب ارتقای خدمات بیمارستان می شود

کمیجانی با اشاره به جذب خیرین در کمک به این بیمارستان، ادامه داد: یک خانواده بیجاری در اقدامی خدا پسندانه مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت خریداری تجهیزات پزشکی در هفته گذشته به بیمارستان امام حسین ع بیجار کمک کردند.

وی یادآور شد: یک خیر دیگر هم ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرده و اطلاع رسانی این اقدام خداپسندانه موجب ترویج این امر مهم می شود.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بیجار بیان کرد: برگزاری جلسه با خیرین شهرستان و بیان مشکلات کمبود اعتبارات و تجهبزات پزشکی بیمارستان جهت جذب خیر از دیگر اقدامات است.

کمیجانی گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بیجار تقاضا داریم بستر مناسب جهت ارتباط مدیران مجموعه با مردم و کمک به جذب خیرین سلامت را فراهم کنند.

کد خبر 2765732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha