حمایت ویژه کمیته امداد ایلام از ۴۴۰ نخبه و استعداد درخشان در استان

سرویس ایلام - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حمایت ویژه این نهاد از دانش آموزان و دانشجویان نخبه و دارای استعدادهای برتر در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، ناصر مرادی پویانی بیان کرد: هم اکنون ۴۴۰ دانشجو، دانش آموز و اقشار دیگر دارای رتبه های نخبگی و یا دارای استعداد برتر در این استان مورد حمایت کمیته امداد استان بوده و در طول سال خدمات ویژه از این نهاد دریافت می کنند.

وی افزود: این افراد علاوه بر خدماتی که خانواده هایشان در طول سال از کمیته امداد دریافت می کنند به منظور کسب حمایت و تشویق بیشتر در زمینه پرورش استعدادهایی که دارند سالیانه کمک هایی همچون وام قرض الحسنه، کمک نقدی بلاعوض و یا کمک هزینه خرید لوازم از کمیته امداد دریافت می کنند.

مرادی تصریح کرد: امسال تاکنون بیش از ۱۹ میلیارد ریال کمک نقدی بلاعوض و نیز ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه جهت رفع نیازهای فردی و خانوادگی این نخبگان توسط کمیته امداد استان پرداخت شده است. همچنین تعداد ۱۵ دانشجو برای خرید لپ تاپ کمک هزینه بلاعوض دریافت کرده اند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان هم اکنون تعداد ۳۳۴ دانش آموز، ۸۲ دانشجو، ۵ طلبه و ۲۰ غیرمحصل بعنوان نخبه و دارای استعداد برتر در زمینه های ورزشی، علمی، پژوهشی، کارآفرینی و نوآوری، هنری و قرآنی مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

کد خبر 2765508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha