۹۲ هسته متعلق به داعش، میت ترکیه و دولت مرکزی سوریه توسط آسایش کردستان سوریه در سال ۲۰۲۳ منهدم شدند

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه از انهدام ۹۲ هسته و گروه متعلق به میت ترکیه، داعش و دولت مرکزی سوریه در مناطق شمال و شرق سوریه در سال ۲۰۲۳ خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که این نیروها در سال ۲۰۲۳، ۱۹ گروه متعلق به سازمان اطلاعات ترکیه(میت)، ۴۳ گروه داعش و ۱۸ گروه وابسته به دولت مرکزی سوریه را منهدم کرده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای آسایش کردستان سوریه، آمار عملیات‌های خود علیه هسته‌های داعش، میت ترکیه و گروه‌های وابسته به دولت دمشق را منتشر کردند.

بر اساس بیانیه ای که در وب‌سایت آسایش به اشتراک گذاشته شده است، این نیروها اعلام کردند که در سال ۲۰۲۳، ۹۲ هسته شامل ۱۹ هسته اطلاعاتی دولت ترکیه، ۴۳ هسته داعش، ۱۴ گروه وابسته به دولت دمشق و ۴ هسته نیروهای «جیش‌الوطنی» وابسته به دمشق را منهدم کرده‌اند. 

نیروهای آسایش همچنین تاکید کردند که در این سال ۲۸۹ تن توسط آنها بازداشت و ۱۲۱ نوع از انواع مواد منفجره توسط آنها منهدم شده است. ۴۹ تن از افراد در کانتون جزیره، ۳۰ تن در رقه، ۱۷ تن در دیرالزور، ۱۸ تن در الطبقه، ۲ تن در فرات و ۵ تن نیز در منبج بازداشت شده‌اند.

کد خبر 2765213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha