کشته شدن ۶ تن از سربازان ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در عملیات‌های HRE

سرویس سوریه - نیروهای HRE از کشته شدن ۶ تن از سربازان ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن در عملیات‌های خود از تاریخ ۲۲ دسامبر تا ۲۸ دسامبر خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای رهایی‌بخش عفرین(HRE) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که در عملیات‌های آنان از تاریخ ۲۲ دسامبر تا ۲۸ دسامبر، یک سرباز ارتش ترکیه، ۳ تن از شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه و ۲ عضو پلیس نظامی کشته شده و ۱۰ سرباز ارتش ترکیه، ۹ شبه‌نظامی و ۶ پلیس نیز زخمی شده‌اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای HRE در رابطه با عملیات‌های خود علیه ارتش ترکیه و شبه‌نظامیان وابسته به آن بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: «در ۲۲ دسامبر یک عملیات ویژه در شهر عفرین برگزار شد. در نتیجه این اقدام یک شبه‌نظامی کشته شد و ۴ شبه‌نظامی دیگر مجروح شدند. همچنین یک دستگاه خودروی آنها نیز منهدم شد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «در تاریخ ۲۶ دسامبر، پایگاه‌های ارتش ترکیه در مارع، کفرمزه و کل‌جبرین هدف قرار گرفتند. در نتیجه این عملیات‌ها نیز یک سرباز ارتش ترکیه کشته و ۸ سرباز نیز زخمی شدند.»

همچنین در این بیانیه آمده است که در تاریخ ۲۷ دسامبر، عملیاتی علیه یک پاسگاه پلیس شبه‌نظامیان وابسته به دولت ترکیه در شهر الباب صورت گرفت. در نتیجه این عملیات ۲ پلیس کشته و ۶ پلیس زخمی شدند. در همین روز عملیات ویژه دیگری علیه شبه‌نظامیان در عفرین انجام شد. در نتیجه این عملیات نیز ۲ تن از اعضای شبه‌نظامیان کشته شدند و ۵ تن نیز مجروح شدند. در این اقدام یک دستگاه خودروی شبه‌نظامیان نیز منهدم شد. در ۲۸ دسامبر نیز علیه ۲ پایگاه ارتش ترکیه در شهر الباب عملیات انجام شد که در نتیجه آن، ۲ سرباز ارتش ترکیه مجروح شدند.

در مجموع در نتیجه این عملیات‌ها یک سرباز ارتش ترکیه، ۳ شبه‌نظامی و ۲ پلیس کشته، ۱۰ سرباز ارتش ترکیه، ۹ شبه‌نظامی و ۶ پلیس نیز زخمی شدند.

کد خبر 2765136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha