رژیم صهیونیستی به دمشق و سویدا حمله موشکی انجام داد

سرویس سوریه - وزارت دفاع سوریه از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به مناطق حومه دمشق و سویدا و مقابله پدافند هوایی سوریه با این حملات در آسمان دمشق خبر داد.

به گزارش کردپرس، وزارت دفاع سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی شب گذشته به مناطق حومه دمشق و سویدا حمله موشکی انجام داده است و پدافند هوایی سوریه بسیاری از موشک‌های این رژیم را در آسمان دمشق منهدم کرده است.

 به نوشته آژانس خبری سانا، وزارت دفاع دولت سوریه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی دیروز و بامداد امروز دو بار به دمشق و مناطق جنوب سوریه حمله کرده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که شب گذشته در ساعت ۲۳.۰۵، رژیم صهیونیستی از بلندی‌های جولان اشغالی حمله موشکی به به مناطقی از جنوب سوریه انجام داده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه(SOHR) نیز تایید کرد که رژیم صهیونیستی در حملات خود، مرکز سامانه پدافند هوایی سوریه در سویدا را هدف قرار داده و همچنین فرودگاه بین المللی دمشق را نیز هدف قرار داده است.

لازم به ذکر است که این دومین حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در هفته اخیر است و حمله پیشین این رژیم منجر به توقف فعالیت فرودگاه بین‌المللی دمشق شد.

کد خبر 2765044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha