حزب دمکرات و اتحادیۀ میهنی کردستان، در تقویت حس میهن دوستی مردم، از حماس درس بگیرند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس شورای رهبری اتحاد اسلامی کردستان اعلام کرد: «جنبش حماس بر خلاف حاکمیت حزب دمکرات کردستان و حزب اتحادیه میهنی کردستان که باعث تضعیف ایمان مردم نسبت به ملت و وطن شده است، توانست مردم غزه را طوری آموزش دهد و آگاه کند که مال و فرزندان خود را برای آن قربانی کنند».

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، هادی علی، رئیس شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان در پستی درصفحه شخصی توییتر خود نوشت: «حماس توانسته است مردم غزه را طوری آموزش دهد که در طول ۲۰ سال حکومت خود، مال و فرزندان خود را فدای آن کنند. برخلاف حاکمیت حزب دمکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان که متاسفانه باعث شده است مردم اقلیم آنقدر ایمان ضعیفی به ملت و وطن داشته باشند که ترجیح دهند دوباره بە عراق ملحق شوند».

هادی علی که پیشتر وزیر اسبق دادگستری اقلیم کردستان بود در پست دیگری نوشت: «بی‌تفاوتی مسئولان عالی رتبه اقلیم کردستان نسبت به خواسته‌ها و دغدغه‌های معلمان، به‌ خصوص پس از اعتصابات و تعطیلی مراکز آموزشی که به سه ماه نزدیک می شود، بیش از هر حد و مرزی بوده و به دور از احساس مسئولیت و نگرانی نسبت به حال و آینده مردم و وطن است».

جنبش حماس، در ۷ اکتبر سال جاری حمله بی سابقه ای را به اسرائیل انجام داد که در پی آن ۱۲۰۰ نفر را کشت و ۲۴۰ نفر را به اسارت گرفت، در مقابل اسرائیل شروع به حملات هوایی و زمینی کرد و تا کنون بیش از ۱۶۰۰۰ فلسطینی در این حملات جان خود را از دست دادەاند.

کد خبر 2764096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha