از موسسات خیریه استان ایلام تجلیل می‌شود

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان ایلام در آیین رونمایی از پوستر همایش تجلیل از موسسات خیریه استان گفت: تجلیل از نیکوکاران از بهترین روشهای ترویج نیکوکاری است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار گفت: تجلیل از افراد و گروههای خیر و نیکوکار و قدرشناسی از اقدامات آنان از بهترین روشهای ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه است.

او گفت: قدردانی از موسسات خیریه، گروههای جهادی و تشکل های جهادی که در خدمت به نیازمندان فعال هستند باعث ترویج کار خیر و تشویق مردم به فعالیتهای نیکوکارانه است.

وی ادامه داد: ابتکار برگزاری همایش تجلیل از موسسات خیریه و تشکل های مردمی فعال در عرصه امورات خیر و نیکوکارانه که این هفته برگزار می شود قدرشناسی از خدمات این موسسات بوده و امید می رود که چنین رویکردی ترویج بیشتر کار خیر و نیک در استان را در پی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین گفت: به منظور پاسداشت خدمات و کمک های موسسات خیریه به قشر نیازمند استان همایش تجلیل از موسسات خیریه، گروههای جهادی و تشکل های مردمی چهارشنبه این هفته در ایلام برگزار و موسسات خیریه، گروههای جهادی و تشکل های مردمی فعال تجلیل می شود.

کد خبر 2763503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha