تشکیل ۳۱۱۶ پرونده تخلف صنفی در کردستان/۱۴ میلیارد تومان جریمه وصول شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ آبان ماه در مجموعه ۳ هزار و ۱۱۶ پرونده تخلفات صورت گرفته در بازار در حوزه های مختلف از سوی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت، به این اداره کل ارسال شده است.

حسین رحیمیان در گفتگو با کرد پرس، با اشاره به اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی کردستان در سال جاری، گفت: در مجموع برای پرونده های رسیدگی شده بیش از ۳۶۵ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

وی اظهار کرد: همچنین طی سال جاری و به دنبال پیگیری های صورت گرفته از سوی همکاران اداره کل، مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۸۹ میلیون تومان از جرایم وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان افزود: از جمله مهمترین تخلف های صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی استان کردستان می توان به گران فروشی، کم فروشی و تقلب اشاره کرد.

رحیمیان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا ۱۶ آبان ماه در مجموع ۳ هزار و ۱۱۶ پرونده تخلفات صورت گرفته در بازار در حوزه های مختلف از سوی سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صمت استان به این اداره کل ارسال شده است.

وی یادآور شد: طی سال جاری هزار و ۵۱۲ فقره پرونده از سوی سازمان جهاد کشاورزی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده که بیشترین مورد مربوط به شهرستان سنندج با ۵۴۳ فقره پرونده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۶۰۴ فقره پرونده از اداره کل صمت کردستان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که شهرستان سنندج با ۹۲۱ فقره بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

رحیمیان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت ها در بازار، گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی در راستای انجام وظایف و رسالت های قانونی خود پرونده های ارسالی از سوی سازمان های مسئول را مورد رسیدگی قرار می دهد.

کد خبر 2763365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha