ثبت ۱۲۰ هزار درخواست مردمی سفر رئیس جمهور به کردستان

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: از ابتدای سفر رئیس جهمور به استان تاکنون ۱۱۹ هزار و ۶۲۲ نامه یا تماس مردمی با سامانه ارتباطات مردمی ثبت شده است.

به گزارش کرد پرس، مرادعلی بهمنی با بیان اینکه از این تعداد، ۵۲ هزار مورد تماس مربوط به ۳ روز اول سفر رئیس جمهور و ۶۷ هزار و ۶۲۲ مورد نیز نامه های مردمی است، گفت: پردازش، ثبت و ارجاع نامه ها توسط هزار نفر از کارکنان دستگاه ها در مرکز ارتباطات مردمی واقع در دانشگاه کردستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بعد از ثبت نامه ها، پیامک و کد رهگیری برای متقاضی ارسال می شود، اظهار کرد: هیچ نامه ای بدون ثبت و اقدام نخواهد ماند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان افزود: در مرحله اول، نامه ها باز و در صورت نبود آدرس و شماره تلفن، توسط کارشناسان ثبت احوال، اقدام به رفع نواقص و دسته بندی می شود.

بهمنی با بیان اینکه تلاش ما این است در کمترین زمان، درخواست متقاضیان، ثبت، رسیدگی و به دستگاه مرتبط ارجاع شود، ادامه داد: مردم زمانی که اعلام کردیم، می توانند برای پیگیری نامه ها و نتایج اقدامات، برای اطلاع از روند آن با سامانه ۱۱۱ تماس گیرند.

وی با بیان اینکه از اواخر روز جمعه تماس ارتباطی با سامانه ۱۱۱ قطع و از روز شنبه نیز هیچ نامه ای دریافت نشد، یادآور شد: در دور اول سفر رئیس جمهور هم حدود ۱۰۰ هزار تماس و نامه ثبت و پاسخ داده شد و درخواست های دور دوم رشد قابل توجهی دارد.

کد خبر 2762921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha