فرمانداران به‌موقع پاسخگوی شبهات انتخاباتی باشند

سرویس ایلام - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست با هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ایوان اظهار داشت: تمهیدات لازم و زیرساختی برای برگزاری انتخابات در استان و ایوان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمدسبحان حسنی با تاکید بر اینکه باید اقدامات و فعالیت به موقع و دقیق باشد بیان داشت: ممکن است به خاطر یک شایعه که حتی اساسی هم نداشته باشد، مسئله‌ای برای ما به وجود آید، لذا فرمانداران به موقع پاسخگوی شبهات باشند. 

وی افزود: در عصری که سرعت انتقال اطلاعات و سرعت تولید شایعه مسئله ساز خواهد شد، اشراف ما و پاسخگویی به موقع بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عنوان کرد: تا کنون همه فرآیندهایی که تا امروز می‌بایست در موعد مقرر انجام می‌شد در سطح استان انجام شده است و در سطح شهرستان ایوان هم به همین منوال بوده است.

حسنی بیان کرد: از امروز فرایند بررسی صلاحیت کاندیداها آغاز خواهد شد و در چارچوب قانون و تعاملی که بین هیئت اجرایی و نظارت ایجاد خواهد شد بر اساس مستندات این فرآیند را طی خواهیم کرد و در مراحل بعد هم به موقع فرآیندهای دیگر را دنبال خواهیم کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: مردم از ما انتظار دارند که امین رأی آنان باشیم و با توجه به شایستگی شما، مردم با اطمینان کامل در انتخابات با مشارکت حداکثری شرکت می کنند.

وی گفت: در حوزه زیرساختی و فنی مشکل خاصی نداریم ولی برای اطمینان کارشناسان حوزه فناوری حضور خواهند یافت و بررسی مسائل زیرساختی و تمام تمهیدات را انجام خواهند داد که در روز انتخابات مشکل و یا وقفه‌ای نداشته باشیم.

حسنی اضافه کرد: در بحث امنیت شعب هم تمهیدات لازم اندیشیده خواهد شد و مشکلی در بحث امنیت نخواهیم داشت، شما مسئولیت اجرای انتخابات را بر عهده دارید و آقای فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی شهرستان و نماینده عالی دولت در اجرا اقدامات لازم را صورت خواهند داد.

کد خبر 2762832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha