۱۰۰ درصد جمعیت روستایی کردستان تا پایان سال به شبکه سراسری گاز متصل می شوند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال جاری، تمام مناطق شهری و روستایی استان تحت پوشش این شرکت قرار می گیرد.

به گزارش کرد پرس، احمد فعله گری گفت: بر این اساس، کردستان تا پایان امسال از لحاظ پوشش گاز طبیعی در مناطق شهری و روستایی جزو استان های سبز خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و هزار و ۶۲۱ روستا و ۲ هزار و ۶۵۰ واحد صنعتی در کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان، پوشش گاز در جمعیت روستایی را ۹۹.۷ درصد اعلام کرد و افزود: طی ۲ سال اخیر روند گازرسانی به روستاهای استان با شتاب بیشتری انجام شده است.

فعله گری با اشاره به گازرسانی به ۹۸ کوخ (سکونگاه غیررسمی) در بانه، ادامه داد: این شرکت در ادامه توسعه گازرسانی و ایجاد زیرساخت گاز در بخش های صنعتی، شهری و روستایی، در ۲ سال گذشته هزار و ۷۰۳ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع و نصب بیش از ۳۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز را در اقصی نقاط استان انجام داده است.

وی یادآور شد: کردستان یکی از استان های برتر کشور در زمینه گازرسانی به روستاها است که باتوجه به کوهستانی و سخت گذر بودن روستاهای استان، این عملکرد بسیار مطلوب است.

کد خبر 2762810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha