سفرهای استانی رئیس جمهور موجب کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهد شد

معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده تام الاختیار وزیر کار در دومین سفر رئیس جمهور به کردستان گفت: با توجه به مصوباتی که در سفرهای استانی رئیس جمهور به استانها در حوزه سرمایه گذاری و اشتغال انجام می گیرد، این سفرها موجب کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، سیدمحمدرضا حسینی در میز ارتباطات مردمی وزارت کار که از امروز در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بر پا شده است، گفت: در دومین سفر رئیس جمهور به استان کردستان به مشکلات مردم در حوزه های مختلف رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: تا آنجا که ممکن است مشکلات مردم را در استان حل و فصل خواهیم کرد و برای مشکلاتی که نیاز به مصوبات کشوری و ملی نیز دارد با هماهنگی مقام عالی وزارت در اسرع وقت در مرکز رسیدگی خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده تام الاختیار وزیر کار در دومین سفر رئیس جمهور به کردستان با اشاره به اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادارات، سازمان ها و بانک ها در خط مقدم خدمت رسانی به جامعه هستند، اظهار کرد: سرمایه گذاری، اشتغال و ارائه تسهیلات از مهمترین خدماتی است که در میز ارتباطات مردمی وزارت کار در دومین سفر رئیس جمهور به استان کردستان ارائه خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه ای از دستگاه های پیشرو در ایجاد اشتغال در کشور است، ادامه داد: با نگاه ویژه مقام عالی وزارت این سازمان تقویت می شود تا شاهد کاهش نرخ بیکاری و مهارت افزایی در کشور باشیم.

کد خبر 2762656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha