افتتاح مجتمع گاوداری یک هزار راسی در دیواندره با حضور وزیر تعاون

مجتمع گاوداری یک هزار راسی شهرستان دیواندره روز پنجشنبه با حضور «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.

به گزارش کرد پرس، این مجموعه تولیدی به همت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۸ هکتار با اعتبار افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع تسهیلات صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسید.

همزمان با برگزاری دور دوم سفر هیات دولت به کردستان، میز ارتباطات مردمی با هدف رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردم استان کردستان با حضور «محمدرضا حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام الاختیار وزیر کار و «امیرعلی اوسط» رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و نماینده ویژه وزیر در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برپا شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر به دیواندره در جمع فعالان اقتصادی این شهرستان نیز حضور می یابد. وی همچنین از گلخانه ۱۰ هکتاری دیواندره نیز بازدید می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افتتاح طرح توسعه مجموعه ورزشی کارگران سنندج، افتتاح گاوداری یک هزار رأسی دیواندره، نشست با نخبگان و بازدید از کارخانه لاستیک بارز، صبح امروز پنجشنبه به همراه رئیس جمهور و اعضای هیات دولت وارد سنندج شد.

کد خبر 2762647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha