بهره برداری از ۱۲ طرح بهداشتی با حضور وزیر بهداشت در کردستان

وزیر بهداشت همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به استان کردستان ضمن افتتاح ۱۲ طرح بهداشتی و درمانی از مراکز بهداشتی و درمانی استان نیز بازدید کرد.

به گزارش کرد پرس، بهرام عین اللهی روز پنجشنبه در سفر به کردستان، ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف این استان به ارزش بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

راه اندازی آنژیوگرافی دوم و بخش توموتراپی بیمارستان توحید سنندج، توسعه اتاق های عمل و راه اندازی بخش MRI بیمارستان شهید بهشتی قروه و افتتاح چندین باب خانه بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه از پروژه هایی است که در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

بازدید از بیمارستان شهدای دهگلان، پردیس و پروژه های ساخت دانشکده ها و مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و همچنین نشست هیات رییسه این دانشگاه با وزیر و معاونین وزارت بهداشت به منظور بررسی توانمندی ها و مشکلات سلامت این استان از دیگر برنامه های این سفر ۲ روزه است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش های مختلف بیمارستان شهدای دهگلان بازدید و با بیماران و کادر درمانی این مرکز درمانی گفت وگو کرد.

دکتر عین اللهی سپس به قروه رفت و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی این شهر را با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی کرد. برای نصب و راه اندازی این دستگاه نیز ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح توسعه اتاق عمل این بیمارستان هم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بهره برداری رسید.

کد خبر 2762644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha