اجرای ۳۵٠ برنامه ورزشی و فرهنگی هفته تربیت بدنی در ایلام

سرویس ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: در هفته تربیت بدنی بیش از ۳۵۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در استان و سطح شهرستان ها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، شهاب شهبازی با تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش، اظهار داشت: این هفته، فرصتی برای ترویج ورزش است که باید با کمک رسانه ها برای ترویج ورزش در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان با عنوان جشنواره «عزت و پیشرفت» روز جمعه ۲۸ مهرماه در محل مصلی شهر ایلام از مهمترین برنامه های اجرایی این هفته در استان می باشد

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور گسترده جامعه ورزش در نماز جمعه شهر ایلام و شهرستان‌ها، غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولین استانی و جامعه ورزش، سرکشی و تجلیل از خانواده ورزشکاران جانباز و معلول، همایش پیاده رویی خانوادگی، اجرای ورزش بانوان، برگزاری مسابقات کارکنان دولت در رشته های دارت و طناب کشی، برگزاری مراسم ورزش زورخانه ای و تجلیل از پیشکسوتان رشته های مختلف و مدال آوران استعدادهای برتر و مربیان از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در استان است.

شهبازی خاطر نشان کرد: همچنین در این ایام زمین چمن مصنوعی کوچک هفتکده پهله زرین آباد دهلران و سالن ورزشی روستای هفت چشمه آبدانان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 2762166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha