6 هزار موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه وجود دارد

سرویس کرمانشاه _ فرمانده انتطامی کرمانشاه از وجود 6 هزار دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 950 دستگاه خودرو رسوبی در پارکینگ های استان خبر داد.

به گزارش کردپرس،  فرمانده انتظامی استان از آغاز طرح ترخیص فوق العاده خودروهای رسوبی به مناسبت هفته انتظامی خبر داد و گفت: این طرح که از 13 مهر آغاز شده تا 29 همین ماه ادامه پیدا می کند.

سردار "مهدی حاجیان" اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی تسهیلات ویژه ای برای ترخیص خودروهای رسوبی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح فوق العاده ترخیص خودروهای رسوبی هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال 99 و برای موتورسیکلت هایی که قبل از سال98 توقیف شده اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال 1394 محاسبه می شود.

سردار حاجیان یادآوری کرد: همچنین شهروندان می توانند 50درصد خلافی را پرداخت و 50 درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص افراد فاقد گواهینامه نیز، وسیله نقلیه به فرد گواهینامه داری که از سوی مالک معرفی می شود، تحویل خواهد شد که البته مالک باید متعهد گردد در سریعترین زمان ممکن نسبت به اخذ گواهینامه متناسب با وسیله نقلیه خود اقدام می کند.

وی تصریح کرد: برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن "پلیس من" و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +10 برای ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

کد خبر 2761837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha