زخمی شدن ۲ تن درحمله پهپادی ارتش ترکیه به حسکه

سرویس سوریه - در حملات پهپادی ارتش ترکیه علیه حسکه پس از تهدید «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه مبنی بر هدف قرار دادن مناطقی در شمال و شرق سوریه دو شهروند زخمی شدند.

به گزارش کردپرس، پس از تهدید «هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه مبنی بر هدف قرار دادن مناطقی در شمال و شرق سوریه، صبح پنجشنبه ارتش ترکیه دو حمله پهپادی علیه مناطق شمال غربی حسکه انجام داد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، هواپیماهای بدون سرنشین مسلح ارتش ترکیه صبح امروز یک کارخانه در روستای «مشیرفه لحمه» را در شمال غرب حسکه پس از آن که دو ساعت پیش از آن نیز به یک خودرو در نزدیکی این کارخانه حمله کرده بودند، هدف قرار دادند.

در نتیجه این حملات دو تن مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

منابع هاوار اظهار داشتند که پهپادهای ترکیه همچنان بر فراز این منطقه در حال پرواز هستند.

لازم به ذکر است که ایالات متحده آمریکا نسبت به تشدید تنش نظامی ترکیه و تهدیدهای اخیر ترکیه علیه مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه ابراز نگرانی کرده است و «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری گفت که آنها به حمایت از کاهش تنش و حفظ آتش بس به عنوان ستون اساسی سیاست آمریکا در منطقه ادامه خواهند داد. 

مجلس سوریه دموکراتیک(MSD) نیز در بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست در برابر تهدیدات ترکیه علیه شمال و شرق سوریه اقدامی انجام دهد.

روز چهارشنبه، نیروهای آسایش کردستان سوریه اعلام کردند که در بمباران ترکیه به یک کارخانه آجرسازی در روستای صفیه حسکه، چهار غیرنظامی زخمی شدند.

کد خبر 2761628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha