فرماندار سنندج:  ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت است

فرماندار سنندج گفت: با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی در اوج افتخار و سرآمدی در زمینه های مختلف است.

به گزاش کرد پرس، حسن عسکری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای روستایی کردستان در روستای باینچوب سنندج، گفت: امروز نهال انقلاب تبدیل به یک درخت تنومند شده که ریشه‌های این درخت در عمق دنیای اسلام و در دل‌های مردم ریشه دوانده است.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان جمهوری اسلامی که در صدد از براندازی نظام بودند در کشورهای مختلف آواره شده اند و در انزوا و رو به زوال هستد.

فرماندار سنندج افزود: گروهک های ضد انقلاب در کردستان نتوانستند خللی در برقراری نظام اسلامی در استان ایجاد کنند و امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و عظمت است.

عسکری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و تاکید معظم له بر اینکه به قله نزدیک شده ایم، ادامه داد: اگر کسی واقع‌بینانه و فارغ از هوچی‌گری دشمن به دستاوردهای نظام و انقلاب نگاه کند این در آستانه قله بودن را خواهد دید.

وی بخشی از اقدامات انجام شده در بخش حسین آباد را یادآور شد و یادآور شد: در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستایی باینچوب اختصاص یافته و درخواست مردم برای ساماندهی مسیر رودخانه این روستا بررسی انجام خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار سنندج ضمن بازدید از روستا مشکلات مردم را بررسی کرد.

کد خبر 2761313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha