بمباران مناطق روستایی قندیل از سوی ترکیه؛ 7 کشته و یک زخمی

سرویس ترکیه - در بمباران منطقه روستایی بوکریسکان بناری قندیل از سوی ترکیه 7 تن از جمله 6 عضو PKK کشته شدند و یک نفر مجروح شد.

به گزارش کردپرس، ارتش ترکیه در ساعات صبح امروز دو بار مرکز روستای بوکریسکان بناری قندیل را بمباران کرد که در نتیجه آن یک شهروند غیر نظامی کشته و شهروند دیگری نیز مجروح شد. همچنین نیروی ضدترور کردستان اعلام کرد که در این حملات 6 تن از اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) جان خود را از دست داده اند. 

بنا بر گزارش روژ نیوز، در این حمله پهپادی زنی 50 ساله به نام اَستی محمد و مردی به نام میرزا ابراهیم زخمی و راهی بیمارستان شدند. آستی محمد به دلیل جراحت های زیاد در مسیر رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سروین جلال، شهردار بناری قندیل در گفتگو با روژنیوز گفت: «یک پهپاد بمب افکن (SİHA) متعلق به ارتش ترکیه صبح امروز دو بار مرکز روستای بوکریسکان را بمباران کرد. در این حمله دو شهروند به شدت مجروح شدند و خسارات مادی زیادی به بار آمد.»

ضدترور کردستان: 7 تن جان باخته اند

از سوی دیگر، بنا بر خبر پیام کرد، نیروی ضدترور کردستان وابسته به شورای امنیت اقلیم کردستان، امروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که در حمله پهپادی که ساعت 11 امروز انجام شد، 4 تن از اعضای PKK و یک شهروند غیر نظامی کشته شدند، و یک تن دیگر نیز مجروح شد.

بر اساس این اطلاعیه در حمله پهپادی ساعت 10 و 10  دقیقه صبح امروز نیز دو تن دیگر از اعضای PKK  جان خود را از دست دادند.

گفتنی است، وزارت دفاع ترکیه صبح امروز چهارشنبه 27 سپتامبر، با انتشار اطلاعیه ای در حساب کاربری خود در شبکه ایکس مدعی کشته شدن دو تن از اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) در کردستان عراق شد.

با این حال وزارت دفاع ترکیه جزئیات بیشتری از این عملیات منتشر نکرد.

کد خبر 2761297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha