مهمانی بزرگ «امت احمد» در سنندج برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری سروش یاری در استان کردستان از برگزاری مهمانی امت احمد با هدف تحکیم وحدت و ایجاد شور و نشاط بین مردم در سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، پویا محمدی در نشست خبری با رسانه های کردستان، گفت: جشن امت احمد به مناسبت هفته وحدت روز جمعه هفتم مهر ماه از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۳ شب با حضور هنرمندان کشوری و استانی و ویژه برنامه ای برای کودکان در پیاده راه فردوسی سنندج برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این ویژه برنامه ۸۰ الی ۱۰۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، سلامت و ایستگاه های صلواتی برپا شده و توسط شبکه سراسری پوشش داده می شود.

مدیر کانون مردمی فرهنگی سروش یاری در استان کردستان، با اشاره به اینکه این مراسم ویژه با همت کانون های فرهنگی، هیأت های مذهبی و کانون های فرهنگی استان برگزار می شود، افزود: ۱۰۰ هزار لقمه غذای گرم، ۱۰۰ هزار بسته شیرینی و شکلات برای حاضران در این جشن بزرگ توزیع می شود.

محمدی ادامه داد: عموم مردم کردستان به ویژه شهر سنندج می توانند در این جشن شرکت کرده و حضور پرشوری داشته باشند؛ حضور گرم مردم موجب تداوم برگزاری چنین جشن هایی در سنندج شده و وحدت را بین مسلمانان تحکیم خواهد کرد.

وی یادآور شد: اعتبار این جشن توسط خیران استان با هدف برپایی جشن و سرور و شادی نشاط بین مردم تأمین شده است. نذورات مردمی و موکب های مردمی برای جشن میلاد پیامبر اسلام (ص) نیز تأمین کننده ۸۰ غرفه و موکب این جشن در سنندج است.

مدیر کانون مردمی فرهنگی سروش یاری در استان کردستان بیان کرد: در این جشن مهمانی از جمله علیرضا افتخاری، سید جواد هاشمی، حامد سلطانی، احسان مهدی، خانم آل ایوب(خاله نرگس) و عروسک پنگول، احسان یاسین، پیام عزیزی، فرید رحیمی، کاظم نوربخش (بازیگر سریال نون خ)، گروه های دف نوازی، سید محمد رضا نوشه ور و گروه شعبده بازی حضور دارند.

کد خبر 2761293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha