۴۴ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در سروآباد در دست اجرا است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: ۲ پروژه احداث مخزن یک هزار مترمکعبی، خط انتقال و ایستگاه پمپاژ شهر سروآباد و آبرسانی به مجتمع روستایی دزلی و ۵ روستای دیگر این شهرستان با اعتبار مجموع ۴۴ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد گفت: پروژه احداث مخزن یکهزار مترمکعبی و خط انتقال و ایستگاه پمپاژ سروآباد با هدف تأمین آب این شهر با ۴ میلیارد تومان در حال اجرا است و هم اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه در این پروژه یک هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال و ایستگاه پمپاژ و سازه مخزن اجرا شده است، افزود: اعتبار این پروژه از محل طرح آبرسانی به شهرها تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان اظهار کرد: همچنین پروژه آبرسانی به مجتمع روستایی دزلی شامل روستاهای دزلی، درکی و دمیو و آبرسانی به تک روستاهای نسنار، یوژنان، ماضی بن، دگاگا و انجمنه نیز با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

فرهاد ادامه داد: در این پروژه که اعتبار آن از محل طرح ملی محرومیت زدایی تأمین شده است، ۲۰ کیلومتر خط انتقال و مخازن ذخیره و احداث ۴ باب ایستگاه پمپاژ اجرا و ۵ دهنه چشمه بهسازی می شود.

کد خبر 2760953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha