تشکر آذربایجان از ترکیه به دلیل کمک های امنیتی

سرویس ترکیه - وزارت کشور آذربایجان از ترکیه به دلیل حمایت های این کشور در حوزه امنیتی سپاسگزاری کرد.

به گزارش کردپرس، علی یرلی‌کایا وزیر کشور ترکیه در سفر به آذربایجان با ولایت ایوازوف وزیر کشور آذربایجان دیدار و مذاکره کرد. وزیر کشور آذربایجان در این دیدار از ترکیه به دلیل حمایت هایش از آذربایجان در حوزه امنیت تشکر کرد.

بنا بر اعلام وزارت کشور آذربایجان، یرلی کایا که برای شرکت در دومین نشست وزرای مسئول دو حوزه مدیریت بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه سازمان دول ترک به آذربایجان سفر کرده بود، با ولایت ایوازوف وزیر کشور آذربایجان دیدار و بر مواضع مشترک دو کشور در حوزه همکاری ها و انتقال تجربیات در زمینه توسعه نیروهای پلیس و ژاندارمری تاکید کرد. 

به نوشته TRT، علی یرلی‌کایا با تاکید بر توسعه هر چه بیشتر روابط ترکیه و آذربایجان اعلام کرد که  تبادل تجربه و در حوزه های امنیت ادامه خواهیم داد.

ولایت ایوازوف وزیر کشور آذربایجان نیز با اشاره به اهمیت تحقق ثبات و استقرار در آذربایجان گفت: «حفظ صلح و امنیت، هم برای مردم آذربایجان و هم برای سرمایه گذاران خارجی از جمله تجار ترکیه شرایط مناسبی را برای کار و زندگی در این کشور فراهم می کند.»

ولایت ایوازوف ضمن یادآوری کمک های وزارت کشور و نیروهای ژاندارمری ترکیه در توسعه نیروی پلیس و ژاندارمری آذربایجان، به‌دلیل این همکاری ها از وزیر کشور ترکیه سپاسگزاری کرد.

در این دیدار موضوعات مربوط به دو کشور نیز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کد خبر 2760546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha