استقرار ۲ دستگاه خودروی سیار عرضه بنزین در مرز باشماق مریوان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از خدمات رسانی ۲ دستگاه خودروی ‌سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق برای ارائه بنزین به خودروهای ‌زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش ‌نوکانی در بازدید از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق، گفت: عملیات تامین و توزیع مطلوب فرآورده های نفتی در سطح ‌تاسیسات انبار نفت سنندج برای ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائرین اربعین، ‌پایانه مرزی باشماق و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استانهای کرمانشاه و ‌ایلام قرار دارند به نحو مطلوبی در جریان است.

وی از برنامه ریزی این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به ‌زوار اربعین و تسهیل سوخت رسانی به وسائل نقلیه متردد در مسیر شهر مریوان تا پایانه مرزی ‌باشماق خبر داد و افزود: ۲ دستگاه خودروی عرضه سیار بنزین در این مسیر برای سوخت رسانی ‌پایدار و مطمئن به زائرین درحال تردد است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به تامین گاز مایع مورد نیاز موکب های مسیر و مستقر در پایانه مرزی باشماق ‌اشاره کرد و اظهار کرد: هماهنگی لازم برای تامین و توزیع گاز مایع این موکب ها با شرکت ‌های توزیع کننده و تاسیسات گاز مایع منطقه انجام شده است.

نوکانی ادامه داد: تیم های عملیاتی و ستادی منطقه تا ‌پایان مراسم اربعین از جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه و پایانه مرزی باشماق بازدید ‌و نسبت به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مراجعین اقدام خواهند کرد.

کد خبر 2760467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha