تردد ۵۶ هزار و ۶۸۴ مسافر از پایانه مرزی باشماق

مدیر پایانه مرزی باشماق از تردد ۵۶ هزار و ۶۸۴ نفر از این مرز از ابتدای سفرهای اربعین تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای سفرهای اربعین تاکنون ۳۴ هزار و ۷۸۱ زائر از مرز باشماق به کشور عراق سفر کردند و مابقی آمار شامل افرادی هستند که از این مرز بازگشته اند.

به گزارش کرد پرس، حمیدرضا عبدالملکی تردد در این پایانه را برای ایام اربعین (۳۱ مرداد تا پایان پنجشنبه ۹ شهریورماه) تشریح کرد و گفت: در مجموع ۵۶ هزار و ۶۸۴ نفر از پایانه مرزی باشماق در استان کردستان عبور کردند که از این تعداد مسافر، تعداد ۳۴ هزار و ۷۸۱ زائر از مرز خارج شدند و تعداد ۲۱ هزار و ۹۰۳ نفر از مرز باشماق وارد کشور شدند.

وی اظهار کرد: روز پنج شنبه نهم شهریور ۳ هزار و ۲۰۷ مسافر از مرز وارد کشور و ۴ هزار و ۳۰۹ نفر از پایانه مرزی باشماق خارج شدند و همچنین چهارشنبه ۸ شهریور نیز میزان مسافران وارد شده به کشور ۲ هزار و ۳۱۵ نفر و میزان مسافرانی که از مرز باشماق از کشور خارج شدند ۴ هزار و ۱۹۲ نفر ثبت شد.

مدیر پایانه مرزی باشماق افزود: سه شنبه ۷ شهریور میزان مسافران ورودی ۲ هزار و ۱۹۰ نفر و میزان مسافران خروجی ۴ هزار و ۵۸۷ نفر و دوشنبه ۶ شهریور نیز میزان مسافران ورودی یکهزار و ۸۰۴ نفر و میزان مسافران خروجی از کشور در این مرز ۳ هزار و ۹۹۹ نفر بود.

عبدالملکی ادامه داد: آمارهای روز یکشنبه ۵ شهریور نیز حاکی از ورود یک هزار و ۸۸۷ مسافر به کشور و خروج ۳ هزار و ۷۷۸ نفر از مرز باشماق به عراق است.

وی یادآور شد: ۴ شهریورماه از مرز باشماق تعداد یک هزار و ۷۷۰ مسافر وارد کشور شدند و تعداد ۳ هزار و ۵۷۸ زائر نیز از مرز خارج شدند. آمار تردد در روز سوم شهریور نیز حکایت از ورود ۲ هزار و ۳۶۵ مسافر به کشور و خروج ۳ هزار و ۶۴ زائر از مرز باشماق به کشور عراق دارد.

مدیر پایانه مرزی باشماق بیان کرد: در ۲ شهریور تردد شامل ورود ۲ هزار و ۳۶۸ نفر به کشور و خروج ۲ هزار و ۵۳۸ زائر از پایانه مرزی باشماق است. همچنین، اول شهریوماه نیز میزان ورودی به پایانه ۲ هزار و ۵۲ نفر و خروج زائران ۲ هزار و ۵۱۳ نفر ثبت شده است.

عبدالملکی گفت: ۳۱ مرداد و آغاز سفرهای اربعین نیز یک هزار و ۹۴۵ نفر از مرز وارد کشور شدند و ۲ هزار و ۲۲۳ زائر از این مرز خارج شدند.

کد خبر 2760286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha