کسانی که توانایی پذیرفتن مسئولیت را ندارند، پیش قدم نشوند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخی ها برای گرفتن مسئولیت، خودشان پیش قدم می شوند که پیشنهاد می شود فرد خودش تلاش نکند، اگر از آنان درخواست مدیریت شد و توانایی انجام و اداره آن حوزه را داشتند پای کار بیاید.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت در استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت امری مهم و سنگین در جامعه است، گفت: مسئولان باید در روز قیامت بابت مسئولیت خود در قبال جامعه جوابگو باشند.

وی افزود: برخی ها برای گرفتن مسئولیت، خودشان پیش قدم می شوند که پیشنهاد می شود فرد خودش تلاش نکند؛ اگر از آنان درخواست مدیریت شد و توانایی انجام و اداره آن حوزه را داشتند پای کار بیاید.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه برای خدمت، باید به مسئول جدید فرصت داد و کارهایش را دید و بعد آن را قضاوت کرد، اظهار کرد: برخی ها آرزوی عدم موفقیت مسئولان را دارند که این خوب نیست چون همه دولت ها مربوط به نظام هستند.

حجت الاسلام پورذهبی ادامه داد: شهدا در مسیر و جبهه اصولگرایی و اصلاح طلبی نبودند و به همین خاطر است که پرچم شهیدان رجایی و باهنر همچنان برافراشته و بالاست اما کسانی که از هوای نفس پیروی کرده، کماکان به فراموشی سپرده می شوند.

وی یادآور شد: همه باید تلاش کنیم با خدماتی که انجام می دهیم مملکت بتواند نفس تازه ای بکشد و رو به جلو باشد.

کد خبر 2760184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha