خروج بیش از ۱۱ هزار زائر اربعین از مرز باشماق

مدیر پایانه مرزی باشماق با اشاره به افزایش تعداد تردد گفت: طبق آخرین آمار، ۱۱ هزار و ۳۷۶ زائر اربعین، از مرز باشماق به سمت کربلا خارج شده اند.

به گزارش کرد پرس، حمیدرضا عبدالملکی با اشاره به رضایت زوار اربعین در سال گذشته و همچنین شرایط مساعد آب و هوایی، گفت: خوشبختانه امسال تعداد ترددها افزایش یافته است و تمام زیرساخت های لازم برای تردد زایرین مهیا است و هیچ گونه مشکلی جهت تردد و اسکان وجود ندارد.

وی اظهار کرد: مواکب برپا بوده و سرویس های ایاب و ذهاب و نقلیه از شهر مریوان به مقصد مرز مستقر هستند، ضمن اینکه پارکینگ نیز در نزدیکی مرز جهت پارک خودروهای شخصی زوار تعبیه شده است.

مدیر پایانه مرزی باشماق افزود: از سمت مرز باشماق طرف عراق به مقصد سلیمانیه نیز سرویس های ون برای بردن زایرین به سمت تکیه ای که در سلیمانیه درنظر گرفته شده، با نرخ مصوب ۷ هزار دینار مستقر است.

عبدالملکی ادامه داد: زوار اربعین از تکیه سلیمانیه نیز با نرخ ۲۰ هزار دینار به مقصد کاظمین اعزام می شوند و خوشبختانه خللی در تردد زوار وجود ندارد.

وی یادآور شد: زوار اربعین حتما باید از ناوگان تعیین شده استفاده کنند و از مراجعه به ترمینال سلیمانیه خودداری کنند، در غیر این صورت مشمول هزینه اضافی خواهند شد.

مدیر پایانه مرزی باشماق با اشاره به افزایش تعداد تردد در روزهای گذشته، بیان کرد: طبق آخرین آمار، ۱۱ هزار و ۳۷۶ زائر اربعین، از مرز باشماق به سمت کربلا خارج شده اند.

کد خبر 2759969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha