افتتاح ۱۸ پروژه آبرسانی شهری و روستایی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در هفته دولت امسال ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه شامل آبرسانی به ۱۵ روستا، یک تصفیه خانه فاضلاب روستایی و ۲ پروژه در حوزه شهری به بهره برداری می رسد.

به گزارش کرد پرس، محمد فرهاد از بهره برداری ۴ هزار میلیارد ریال پروژه همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از این پروژه ها، تصفیه خانه آب دیواندره است که با هزینه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار به ظرفیت ۲۵۰ لیتر در ثانیه احداث و جمعیت ۵۱ هزار نفری شهر دیواندره و ۷۳ روستای مجتمع اوباتو را زیرپوشش قرار داد.

وی افزود: پروژه خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب شرب از تصفیه خانه شماره ۲ به تصفیه خانه شماره ۱ و مخازن سقز به طول ۵ کیلومتر، با هزینه ۸۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت انتقال آب به میزان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه دیگر پروژه ای است که در این هفته افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: در بخش روستایی نیز تصفیه خانه فاضلاب روستای قلیان از توابع شهرستان سنندج با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره.برداری می رسد.

فرهاد ادامه داد: آبرسانی به ۱۵ روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان دیگر پروژه ای است که با هدف خدمت رسانی به مردم استان کردستان در این هفته به بهره برداری می رسد و از طرف دولت سیزدهم تقدیم به مردم استان می شود.

کد خبر 2759277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha