موافق اختلاف سلیقه هستم / برآیند نظرات در آستانه سفر رئیس جمهور، توسعه استان باشد

سرویس ایلام - استاندار ایلام در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، یک نشست هم‌اندیشی فراگیر با اصحاب رسانه برگزار و عنوان کرد: در این یک یا دوهفته با وجود تمام اختلاف سلایق همه چیز را کنار بگذاریم و برآیند نظرات جمعی فضای مجازی باید به سمت توسعه و امید آفرینی باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا پس از استماع سخنان، انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه استان، گفت: در برخی استان‌های دیگر سفر رئیس جمهور از چند ماه قبل اعلام می‌شود اما در استان ما فی البداهه اعلام شد چرا که رئیس جمهور عنایت ویژه ای به اربعین دارند و عنوان داشتند در اربعین امسال بین زائران حضور یابد، که در نتیجه آن برنامه زیادی برای استان بوجود آمده است چرا که هم باید اربعین را مدیریت کنیم و هم سفر ریاست جمهوری را و هیچ یک تحت شعاع دیگری نباید قرار بگیرد، اینجا مدیران ما شبانه روز مثل اصحاب رسانه پای کارند.

او گفت: مشکلات و اختلاف سلیقه هست و باید باشد، بنده موافق اختلاف سلیقه هستم، اختلاف سلیقه باعث نشان دادن خیلی از مشکلات می شود، تضارب افکار باید در استان باشد منتها برآیند آن باید در راستای با توسعه استان و رفاه حال مردم و سفره آنها باشد و باید با این نگاه اصحاب رسانه و افراد در قالب شبکه های اجتماعی مجازی قلم بزنند و بنویسند و نقطه نظرات مردم را ببینند.

استاندار ایلام تاکید کرد: یکی از ویژگی های این دولت این است که به صورت مستمر مدیرانش در حال ارزیابی هستند و هیچ چیز ثابت نیست، قطعاً ارزیابی ها صورت گرفته و دارد صورت می گیرد و هر کسی که به آن ارزیابی و امتیاز معین شده خودش را نرساند قطعاً خود به خود جایش را به شخص دیگر می دهد و در این زمینه هیچ چک سفیدی به هیچ مدیری داده نشده است.

بهرام نیا با اشاره به مزایای انتقال پرونده نفت و گاز به استان گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق ارزش افزوده نفت و گاز به شهرداری های تزریق و بخشی از مشکلات شهرداری های استان را حل کرد و امیدواریم امسال این اعتبارات افزایش یابد.

وی در خصوص پروژه برج هنر ایلام گفت: این پروژه نیز مورد توجه است و از ظرفیت های بخش خصوصی برای تکمیل طرح استفاده می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اقدامات زیرساختی دولت برای تکمیل مسیر ایلام - مهران، افزود: همه مسیر ایلام-مهران اربعین امسال چهارخطه مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان این‌که کار محوطه‌سازی پارکینگ شماره ۲ اربعین و عملیات آسفالت معابر آن، هفته‌ آینده انجام می‌شود، گفت: در هر کدام از پارکینگ‌های اربعین مهران، ۷۲ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه به مساحت ۳۰۰ متر در حال ساخت است.

بهرام نیا بیان داشت: پارکینگ شماره ۱ اربعین با ۵۵ هکتار و پارکینگ شماره ۲ با ۲۵ هکتار و در مجموع ۲ پارکینگ اربعین با ۸۰ هکتار مساحت، ظرفیت پارک حداقل ۱۰۰ هزار خودرو را دارد و علاوه بر این با در نظر گرفتن پارکینگ‌های خصوصی و دولتی در مجموع ظرفیت پارک برای حدود ۱۸۰ هزار خودرو برای اربعین امسال در شهر مهران فراهم است.

استاندار ایلام با اشاره پروژه سامانه گرمسیری بعنوان یکی ابر پروژه، گفت: ۱۵۰ متر لوله‌گذاری تا افتتاح فاز نخست یک ابرپروژه باقیمانده است.

وی گفت: برای ابرپروژه‌ی سامانه‌ گرمسیری ایلام که فاز نخست آن در آستانه‌ی افتتاح است بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم هزینه شده است.

کد خبر 2759081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha