رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی بهترین راه حمایت از تولید است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: پیش از حمایت از تولید باید تلاش کنیم موانع پیش روی واحدهای تولیدی فعال را برداریم و این بهترین راه حمایت از تولید است.

به گزارش کرد پرس، علی نوری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که با محوریت بررسی طرح های مشکل دار شهرستان دیواندره تشکیل شد، گفت: امسال نامگذاری سال با محوریت تولید از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفت اما با شعار سال های گذشته تفاوتی دارد که آن هم سویه مانع زدایی ها پیش روی تولید است.

وی اظهار کرد: ما به عنوان مسئول پیش از حمایت از تولید باید تلاش کنیم موانع پیش روی واحدهای تولیدی فعال را برداریم و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هم یک راه مناسب برای پیشبرد این هدف است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: چند طرح تولیدی و صنعتی در دیواندره مورد بازدید قرار گرفت و مجریان طرح مشکلاتی در راه احداث واحدهای خود داشتند که این جلسه هم با هدف بررسی و رفع موانع پیش روی این واحدهای تولیدی برگزار شد.

نوری ادامه داد: استمهال تسهیلات ۷ طرح با بهره ۷.۵ درصد یکی از تصمیماتی بود که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت شهرستان دیواندره، گرفته شد.

وی یادآور شد: همچنین برای ۷ طرح دیگر صنعتی و کشاورزی تسهیلات بانکی مصوب شد و واحدهایی نیز که مشکل برق و گاز داشتند با اخذ مصوبه هایی مشکل آنها مرتفع شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان بیان کرد: از این پس تلاش می شود که موضوع اقتصاد، اشتغال، نرخ بیکاری، تنظیم بازار، توسعه بازارچه های مرزی و توجه به طرح های راکد و نیمه تمام، در اولویت برنامه ها باشد.

نوری گفت: امیدواریم با کمک مدیران دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بتوانیم در ایجاد اشتغال و رفع موانع تولید مفید عمل کنیم.

کد خبر 2758964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha