قطعی مکرر آب، برق و مخابرات در سیروان/ سیروان پایلوت محرومیت زدایی شود

سرویس ایلام - فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه زیرساخت های این دیار جوابگوی مردم منطقه نیست، گفت: برای رفع مشکلات سیروان این شهرستان باید پایلوت محرومیت زدایی شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد باقر شریفی در بازدید از مخابرات لومار، شکستگی لوله اصلی آب بخش مرکزی و قطعی ترانس برق این شهرستان افزود: انتظار می رود مسئولان این دستگاهها به سیروان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان برای ایجاد زیرساخت ها نیازمند اعتبارات ویژه ای است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات این منطقه می بایست در طرح محرومیت زدایی قرار گیرد و برخی از پروژه های آن از طریق اعتبارات ملی انجام شود تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مخابرات شهرستان باید به برق اضطراری مجهز باشد تا در زمان قطعی برق خطوط تلفن قطع نشود، تصریح کرد: در چند ماهه اخیر بارها در هنگام قطعی برق خطوط تلفن همراه شهرستان نیز از مدار خارج شده و برای مردم چالش جدی به وجود آورده و با وجود پیگیری های انجام شده مشکل ساده تعمیر برق اضطراری هنوز حل نشده است.

شریفی با بیان اینکه لوله کشی آب شرب برخی از روستاهای این شهرستان مربوط به قبل از انقلاب است و اعتبارات شهرستان جوابگوی رفع مشکلات مردم نیست، اظهار داشت: از مسئولان دستگاه‌های ذیربط انتظار می رود به صورت ویژه نسبت به رفع مشکلات مردم همکاری لازم بعمل آورند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه برق شهرستان نیازمند امکانات بیشتری است، تصریح کرد: ایجاد پست برق برای شهرستان ضروری بوده تا برق پایداری در مدار داشته باشیم و شاهد سوختن وسایل برقی در اقصی نقاط شهرستان نباشیم.

کد خبر 2758520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha