کوتاهی آموزش و پرورش مهاباد کار دست پدر و دختر داد

سرویس آذربایجان غربی- جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد گفت: پدر و دختری در مهاباد پس از سقوط از ارتفاع (اختلاف سطح کوچه به حیاط هنرستان شهید چمران این شهر) مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش کردپرس، کمال آهمند در این باره افزود: این پدر به همراه دختر ۹ ساله‌اش سوار بر دوچرخه در حین عبور از کوچه که ارتفاع سطح آن با حیاط این هنرستان حدود ٨ متر است، سقوط کرده و پس از تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵، تکنسین‌های پایگاه شماره ۲ شهری به محل اعزام شدند.

اواضافه کرد: این ۲ نفر که بر اثر سقوط بشدت مصدوم شده بودند پس از اقدامات اولیه پزشکی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

جانشین مسئول اورژانس و فوریت‌های پزشکی مهاباد در پایان به ایرنا گفت: این ۲ نفر از نواحی کتف، پا و صورت دچار شکستگی شده و پس از اقدامات اولیه، دختر برای مداوای بیشتر به یکی از مراکز بیمارستانی در ارومیه مرکز استان آذربایجان‌غربی اعزام شد.

گفته می شود؛ مدت زیادی است که ساکنان این منطقه از شهرداری و آموزش‌ و پرورش مهاباد درخواست نصب حفاظ روی دیوار این هنرستان کرده‌اند که تاکنون درخواست‌هایشان بدون اقدام مانده است.

کد خبر 2757828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha