چوپان پیرانشهری در ارتفاعات دچار حمله قلبی شد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از نجات جان چوپان پیرانشهری که در ارتفاعات این شهرستان دچار حمله قلبی شده بود، خبر داد.

حمید محبوبی در این باره افزود: طبق گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه پنجشنبه ۱ تیرماه، مبنی بر حمله قلبی چوپان بابکرآبادی در ارتفاعات کانی زرد پیرانشهر یک تیم امداد و نجات از پایگاه سه راهی جلدیان پیرانشهر به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، چوپان بابکرآبادی را که دچار حمله شدید قلبی شده بود را بعد از اقدامات اولیه لازم و اکسیژن ترابی، با هماهنگی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات به بیمارستان امام خمینی شهرستان پیرانشهر انتقال دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی همچنین تصادف خودروی سمند با موتورسیکلت که طی آن یک نفر فوت و ۴ تن دیگر مصدوم شدند خبر داد.

محبوبی گفت: این تصادف ساعت ۲۳:۱۸ چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه؛ در محور پیرانشهر به سردشت، نزدیک روستای جران یک خودروی سوار سمند با دو دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد.

او بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال یافتند و فوتی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 2757375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha